Naukowcy też się bawią, tylko mają droższe zabawki
Wszystkie
Stanowiska
Filmy
Zdjęcia
KNS
Inne
LiDAR Slamtec A1M1 obsługiwany przy pomocy LabVIEW i NI myRIO 1900.
Projekt finansowany ze środków WAT w ramach uczelnianych grantów badawczych.
LiDAR wykrywa przeszkodę w postaci kubka WAT.
Lidar wraz zprzeszkoda został umieszczony wewnątrz przestrzeni o znanych wymiarach, aby ocenić wyniki pomiarów.
Widok aplikacji do rejestracji danych z LiDARu.
Program pozwala na rejestrację danych poprzez protokół UART napisany dla układu FPGA. Natomiast pozyskanie tych danych było możliwe dzięki kolejnym podprogramom na układ czasu rzeczywistego (Real-Time) oraz prodprogram zarządzający na PC.
Zautomatyzowana platforma kołowa
Projekt finansowany ze środków WAT w ramach uczelnianych grantów badawczych.
Zautomatyzowana platforma kołowa
Pierwszy etap związany jest z zaprojektowaniem konstrukcji pojazdu.
Zautomatyzowana platforma kołowa
Projekt należy wykonać bardzo szczegółowo.
Spotkanie KNS
Spotkanie KNS
Spotkanie KNS
Spotkanie KNS
Elektryczny motocykl FALECTRA
Najpierw powstał projekt...
Elektryczny motocykl FALECTRA
... potem wymagania...
Elektryczny motocykl FALECTRA
... aby na koniec mógł powstać prototyp.
DSTA 2019
Ważną częścią życia naukowego jest udział w konferencjach.
DSTA 2019
Ważną częścią życia naukowego jest udział w konferencjach.
DSTA 2019
Ważną częścią życia naukowego jest udział w konferencjach.
Drukowanie 3D
Wytwarzanie techniką przyrostową elementów stanowiska.
Drukowanie 3D
Wytwarzanie techniką przyrostową elementów stanowiska.
Skaner Artec Eva Lite
Inżynieria odwrotna daje niesamowite możliwości.
Skaner Artec Eva Lite
Inżynieria odwrotna daje niesamowite możliwości.
Skanowanie 3D motocykla
Inżynieria odwrotna daje niesamowite możliwości.
Skanowanie 3D motocykla
Inżynieria odwrotna daje niesamowite możliwości.
Skanowanie 3D motocykla
Inżynieria odwrotna daje niesamowite możliwości.
Skanowanie 3D motocykla
Inżynieria odwrotna daje niesamowite możliwości.
Skanowanie 3D motocykla
Inżynieria odwrotna daje niesamowite możliwości.
Przyczepa dynamometryczna
Badania kół bezciśnieniowych.
Przyczepa dynamometryczna
Badania kół bezciśnieniowych.
Symulacja komputerowa
Symulacja przedstawiająca przebieg procesu wywracania się autobusu.
Przyczepa dynamometryczna
Tak wygląda realizacja badań dynamicznych ogumienia.
Symulacja komputerowa
Symulacja przedstawiająca oddziaływanie drgań wobble na układ kierowniczy motocykla.
Stanowisko do badań dynamiki motocykla
Tak wyglądają badania drgań skrętnych w układzie kierowniczym motocykla.
Stanowisko do badań dynamiki motocykla
Tak wyglądają badania drgań skrętnych w układzie kierowniczym motocykla.
Stanowisko do badań dynamiki motocykla
Tak wyglądają badania drgań skrętnych w układzie kierowniczym motocykla.
Stanowisko do badań dynamiki motocykla
Badania drgań w układzie kierowniczym, tj. wobble.
Stanowisko do badań dynamiki motocykla
Badania drgań w układzie kierowniczym, tj. wobble.
Stanowisko do badań dynamiki motocykla
Badania drgań w układzie kierowniczym, tj. wobble.
Przyczepa dynamometryczna
Badania dynamiczne ogumienia dużego i średniego rozmiaru.
Przyczepa dynamometryczna
Badania dynamiczne ogumienia dużego i średniego rozmiaru.
Przyczepa dynamometryczna
Badania dynamiczne ogumienia dużego i średniego rozmiaru.
Stanowisko do badań ogumienia
Badania quasistatyczne ogumienia, czyli przy niewielkiej prędkości.
Stanowisko do badań ogumienia
Badania quasistatyczne ogumienia, czyli przy niewielkiej prędkości.
Stanowisko do badań ogumienia
Badania quasistatyczne ogumienia, czyli przy niewielkiej prędkości.