Rozkład zajęć
Semestr letni
Konsultacje: wtorki w godzinach 15:00 - 17:00
Semestr letni
Semestr zimowy
Pracownik Wydziału Inżynierii Mechanicznej WAT od 2010 r., a obecnie zatrudniony jako asystent badawczo-dydaktyczny. Moja praktyka dydaktyczna obejmuje prowadzenie ćwiczeń audytoryjnych oraz laboratoryjnych z przedmiotów związanych z automatyką i robotyką, mechaniką ruchu, inżynierią ruchu drogowego oraz wieloma innymi. Pełniłem również funkcję opiekuna grupy studentów Koła Naukowego Konstrukcji Pojazdów i Bezpieczeństwa Transportu, która brała udział w zawodach Shell Eco Marathon, a obecnie opiekuję się aktywnymi studentami w ramach ich działalności w KNS. Od kilku lat pełnię funkcję kierownika praktyk studenckich zarówno stacjonarnych, jak i niestacjonarnych.
Prowadzona przeze mnie działalność naukowa ukierunkowana jest głównie na zwiększanie bezpieczeństwa motocyklistów jako uczestników ruchu drogowego oraz na badania w dziedzinie dynamiki motocykli i dynamiki nieliniowej. Jestem także członkiem zespołu biegłych sądowych w zakresie opiniowania wypadków drogowych. Także obsługuję i doskonalę sterowanie przyczepą dynamometryczną do badań dynamicznych ogumienia dużego rozmiaru oraz napędem dwubębnowym w zakresie sterowania oraz akwizycji sygnałów. Obydwa stanowiska wykorzystywane są w Instytucie Pojazdów i Transportu.
Posługuję się takimi programami, jak: LabVIEW, SolidWORKS, Matlab i Simulink, Artec Studio, PC Crash, Solid Edge ST, Maple i inne drobne.
Zapraszam do kontaktu ze mną!
1. Kierownik projektu: RMN 977/2014, WAT,Badania dynamiki układu koło-jezdnia, praca badawcza ze środków na Rozwój Młodych Naukowców, 2014-2016.
2. Członek zespołu badawczego w projekcie: PBN/03-455/2016, Przemysłowe Centrum Optyki Spółka Akcyjna, Badania wibracji występujących na wieży HITFIST-30 KTO Rosomak, 2016.
3. Członek zespołu badawczego w projekcie: PBN/03-222/2015/WAT, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny, Badania własności układu kierowniczego samochodu STAR 1142 w czasie szybkich obrotów koła kierownicy wg zadanych przebiegów, 2015.
4. Członek zespołu badawczego w projekcie: PBN/03-298/2015/WAT, PIMOT, Badania właściwości opon stosowanych w modelowanych pojazdach, 2015.
5. Członek zespołu badawczego w projekcie: GBMON/13-999/2018/WAT, MON, Modelowanie właściwości udarowych i tłumiących na podstawie badań eksperymentalnych elementów tkaninowo-gumowych, 2020.
6. Opiekun naukowy, projektu studenckiego pt. Materiały energochłonne stosowane w kaskach motocyklowych, realizował Kamil Krakowiak, 2020.
7. Opiekun naukowy, projektu studenckiego pt. Budowa pojazdu w skali 1-8 z napędzanymi kołami przednimi, realizowała Karolina Wantulok, 2020.
8. Opiekun naukowy, projektu studenckiego pt. Badanie i analiza działania układu hamulcowego motocykla, realizował Kamil Krakowiak, 2021.
9. Członek zespołu badawczego w projekcie: UGB nr 879/2021, WAT, Badania wpływu stanu technicznego na charakterystykę tłumienia amortyzatora hydraulicznego, 2021.
10. Członek zespołu badawczego: Centrum wiedzy o dostępności do transportu i mobilności osób o szczególnych potrzebach, rozpoczęcie 1.10.2021 do 31.03.2023.
1. Certyfikat: Efektywne zarządzanie projektem naukowym, PWN, Polska Izba Firm Szkoleniowych, 2014.
2. Zaświadczenie: Uczestnictwo w seminarium: Projektowanie 3D w środowisku SOLIDWORKS, DSP Software, 2016.
3. Certyfikat: Course Competition, LabVIEW Core 1, National Instruments, 2017.
4. Świadectwo ukończenia kursu dokształcającego. Kurs w zakresie pedagogicznym. Wojskowa Akademia Techniczna 2018.
5. Certyfikat: Nonlinear dynamics of engineering systems, Wojskowa Akademia Techniczna, 2018.
6. Certyfikat: Dobrze zaprezentuj swój sukces, Wojskowa Akademia Techniczna, 2018.
7. Certyfikat: Jak tworzyć informacje o zawodach funkcjonujących na rynku pracy?, Infodoradca, 2018.
8. Certyfikat: Jak kształtować kompetencje kluczowe u uczniów, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2020.
9. Certyfikat: IPET – konstruowanie, znaczenie i przykłady, czyli jak prosto go opracować, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2020.
10. Certyfikat: Zadania i obowiązki nauczyciela i nauczyciela-wychowawcy u progu roku szkolnego Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2020.
11. Certyfikat: Jak pracować z błędem, aby stał się pozytywnym doświadczeniem dla ucznia?, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2020.
12. Certyfikat: Jak radzić sobie ze stresem?, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2021.
13. Certyfikat: Depresja u dzieci i młodzieży – jak pomóc uczniom? Wskazówki dla nauczycieli, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2021.
14. Certyfikat: Moduł Patenty i prawa ochronne, Ośrodek przetwarzania informacji, Ministerstwo Edukacji Narodowej, 2021.
15. Certyfikat: Bezpieczeństwo informatyczne szkoły - o zagrożeniach w sieci, ich skutkach oraz zadaniach pracowników szkoły w zakresie zapewniania bezpieczeństwa IT, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2021.
16. Certyfikat: Patotreści w cyberprzestrzeni, czyli co nauczyciel i rodzic o nowym zagrożeniu wiedzieć powinien, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2021.
17. Certyfikat: Nauczyciel w nowej rzeczywistości szkolnej - jego nowa rola i zadania wspierające uczniów, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2021.
18. Certyfikat: Uczeń w sytuacji kryzysowej - jak rozpoznać, zrozumieć i pomóc, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2021.
19. Certyfikat: O autorytecie nauczyciela, jego budowaniu i utrzymaniu, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2021.
20. Certyfikat: Nauczanie problemowe, czyli jak nauczyć uczniów myśleć samodzielnie, Europejskie Centrum Rozwoju Kadr, 2021.
Kontakt